Поставщик электроэнергии YASNO: Як обслуговують енергоофіси під час карантину

Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO піклується про здоров’я та безпеку своїх клієнтів, тому у період карантину прийом в енергоофісах проходить лише за попереднім записом та за наявності засобів індивідуального захисту.

Більшість питань мешканці Дніпропетровщини можуть вирішити онлайн: передати показання електролічильника, сплатити за світло в Особистому кабінеті або через чат-бот у Viber, отримати консультацію за телефоном або на сторінці в Facebook, замовити енергоефективні товари та послуги на сайті постачальника. Проте деякі питання, пов’язані з укладанням договорів, все ж доводиться вирішувати в енергоофісі.

Валентина Іванова прийшла до енергоофісу YASNO, щоб переоформити особовий рахунок: «Оскільки в квартирі змінився власник, мені потрібно було зробити документи на своє ім’я. Записалася на візит по телефону. Прийшла у назначений час та без черг вирішила питання за 15 хвилин».

Зареєструватися на очний візит до енергоофісу можна на сайті або за телефоном.

Задля безпеки клієнтів YASNO приймає відвідувачів з дотриманням правил перебування в громадських приміщеннях:

  • вхід до енергоофісів лише в масках або респіраторах;
  • не більше одного відвідувача на 10 м² зали;
  • відстань між відвідувачами під час очікування зовні не менше 1,5 м.

«Завдяки дистанційним сервісам, візит до енергоофісу може знадобитися лише у деяких випадках. Щоб він був комфортним, ми оновлюємо усі енергоофіси, перетворюючи їх на сучасні простори, де клієнти можуть зручно, безпечно і швидко оформити всі необхідні документи. На Дніпропетровщині оновлені енергоофіси YASNO вже відкрилися у Дніпрі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Солоному, Синельниково та інших населених пунктах», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.

Прес-служба YASNO

у Дніпропетровській області