Мэрия Днепра: Що знаходять працівники «Дніпроводоканалу» при очищенні каналізаційних колекторів

Від телевізорів до вогнепальної зброї знаходять дніпровські комунальники, очищуючи каналізаційні колектори. А от на Фестивальному провулку, 12 «скарби», залишені мешканцями багатоповерхівки, були не такі «багаті»: ганчір’я, засоби особистої гігієни та шматки бетонних плит.

«Сміття захаращує систему, з найменшого ми знаходимо вушні палички, пластиковий посуд, ганчір’я, а з великого це може бути навіть вогнепальна зброя або золоті прикраси. За цією адресою у каналізації знайшли бетонні плити. Яким чином люди скинули їх туди – невідомо. Сміття накопичується, далі нечистоти можуть йти до підвалу, підмивати фундамент», – розповів Сергій Ченчевич, начальник інспекції контролю за ремонтами експлуатаційних мереж КП «Дніпроводоканал».

Крім того, таке недбале ставлення мешканців будинків додає роботи працівникам «Дніпроводоканалу» та аварійній службі. Комунальники більше часу приділяють саме пробиттю засмічень. «Роботи з очищення ведуться щодня, бо дніпровські колектори багаті на «скарби», і я хотів би зі свого боку попросити мешканців використовувати смітники або викидати у контейнери, що стоять на подвір’ї», – поділився головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності міського голови та його заступників Антон Андрієнко.

Торік КП «Дніпроводоканал» отримало 18 742 звернення від дніпрян. І саме 13 704 – з приводу каналізації. «Ці звернення надходили через контакт-центр міста Дніпра з питань аварійних ситуацій, благоустрою та інфраструктури. Таким чином мешканці можуть швидше отримати інформацію щодо заявки та чітко визначити питання, з яким треба розібратися комунальникам», – підкреслила Альона Чуєва, директорка департаменту інформаційних технологій ДМР. Вона також наголосила, що можна оформити заявку як через сайт