Мэрия Днепра: О дальнейших планах «оптимизации» спортивных школ и библиотек

10 лютого у Дніпрі відбулася третя позачергова сесія міськради. Ключове рішення – скорочення кількості чиновників мерії на 655 штатних одиниць, що становить майже чверть від їх попередньої кількості. Водночас низку комунальних підприємств об’єднали між собою. Мер Дніпра Борис Філатов наголосив: це – вже другий етап оптимізації, і її продовжуватимуть.
«Подальші плани нині опрацьовуються. Насамперед ми скорочуватимемо адміністративний персонал. Далі на порядку денному – наведення ладу в будинках культури, бібліотеках, спортивних школах. Безумовно, від цього не постраждають ані діти, ані читачі. Утім, ця історія повинна бути впорядкованою, адже вона тягне з міського бюджету десятки мільйонів гривень. У результаті цієї оптимізації (у діалозі з територіальною громадою та професійними середовищами) нам вдасться максимально м’яко заощадити чималі кошти, що будуть спрямовані на розвиток міського середовища та його інфраструктури», – сказав Борис Філатов, підбиваючи підсумки сесії.
Очільник міста подякував депутатському корпусу за підтримку його ініціатив стосовно оптимізації структури мерії. Її розлоге представлення проводили раніше, зокрема й напередодні сесійного засідання – під час погоджувальної ради та у депутатських комісіях.
Ще одна новація стосується реорганізації адміністрації Індустріального і Самарського районів – тут утворюється Лівобережна адміністрація Дніпровської міської ради. Замість адміністрацій Центрального і Чечелівського районів буде Центральна адміністрація міськради. «Ми пішли цим шляхом, щоб скоротити кількість чиновників райвиконкомів», – пояснює мер Дніпра.
Водночас сесійним рішенням ухвалено створення низки нових департаментів, утім зробили це без збільшення штатної структури. Це – радше ефективне переформатування, проведене, зокрема, на даних аудиту. Так, у новій структурі будуть департамент по роботі з доходами місцевого бюджету, департамент капітального будівництва, а також управління з питань самоорганізації населення. Останнє опікуватиметься безпосередньо питаннями ОСББ, що було передвиборною обіцянкою міського голови.
Нова структура виконавчих органів буде опублікована на сайті міськради.