К сведению горожан:

Перехід до нової газопостачальної компанії — відповіді на актуальні питання

1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу? 

Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалiзацi контактної iнформацiï. 

2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника? Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача. 

3. Якою буде вартість газу? Усі споживачі отримують газ вiдповiдно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року. 

4. З якої дати слід оплачувати рахунки?

Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника. 

5. Що робити з переплатою за спожитий газ? 

Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механiзму переведення коштів між компаніями не існує. Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії: 

— написати заяву на повернення переплати; 

— додати копію паспорта, ідентифiкацiйного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку); 

— надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.

6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?

Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки. Перший від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від місцевих операторiв газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування. Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компанiй, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua

7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?

Нi, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

— на сайті www.gas.ua, на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;

— у чатботах GASUA y Viber, Telegram та NaftogazGasSupply y Facebook, Messenger;

— на квитанції, яку доставить Укрпошта;

 — у контакт-центрi Товариства.

8. Як оплатити послуги спожитого газу? 

Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку: 

Онлайн:

— в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua; 

— у чатботах GASUA y Viber, Telegram та NaftogazGasSupply y Facebook Messenger; 

-через сайти та мобiльнi застосунки банків; 

— за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay). 

Особисто: 

— через платіжні термінали самообслуговування; 

— У вiддiленнях банку, Укрпошти або «Нової пошти». 

Усi споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства:

+380663002888;

+380983002888;

+380933002888